sto blog

Twój nowy blog

41

17 komentarzy

41.jpgRavs kończy bloga… :) dzieki wielkie wszystkim co się przyczynili do tak znamienitego celu.

potem napisze nie mam czasu
bart z kambodży

46

1 komentarz

46.jpgRavs znowu…

ostatni numerek czterdzieścijeden

30

2 komentarzy

30.jpgRavs wygrał konkurs w ilosci przyslanych numerkow – w nagrode wórkety

ein zwei … jeszcze tylko 2, who’s the lucky one?

60

3 komentarzy

60.jpg

no prosze, ja mam szescdziesiatke. chcecie?

toos

ein zwei drei … jeszcze tylko 3

90

Brak komentarzy

90.jpegravsio przesłał z Indii

zbliżamy się do końca… jeszcze tylko 4

93

4 komentarzy

93.jpg

polowalem od dluzszego czasu, no od tygodnia moze, wiedzialem gdzie moge „to” znalezc, ale brak czasu (czytaj robota w Tesco) nie pozwalal mi na zrobienie zdjecia. W koncu udalo sie, zaszedlem ofiare od tylca i mam, namber najntin fri :)

Kenji

49

2 komentarzy

49.jpg

na skarpetkach tez przyjmujecie? ;P

tedd


ano przyjmujemy :)

43

4 komentarzy

43.jpg

Mario się przebudził i wysłał 43 prosto ze sklepu snowboardowego. yo ziom

58

134 komentarzy

58.jpg

„Ogromne podziękowania dla [M] !” – przekazuje TeLoN

61

9 komentarzy

61.jpglans niekontrolowany: www.vasisdas.tk | świeże słowa


  • RSS